Job 18 van 18


Report this listing

Solliciteren



Administratief/logistiek bediende


Functie

Het takenpakket van een Administratief Logistiek Bediende:
  • Planning van dagelijkse just in time transport voor geproduceerde gewelven
  • Verwerking van deze 'afroepen' via e-mail van nevenbedrijven
  • Coördinatie met laders voor tijdige en correcte belading van vrachten
  • Opmaak van dagelijkse transportplanning en vrachtindelingen
  • Aanmaak van transportbonnen en verwerking van leverbonnen/CMR's
  • Opvolging van externe transportmogelijkheden bij capaciteitstekort
  • Administratie van verzonden vrachten voor facturatieproces


Bedrijfsinformatie
Onze partner, met zetels over heel België en ver daarbuiten, is een grote bouwgroep en pionier binnen de bouwsector. Fierheid over het werk en een thuisgevoel op de werkvloer staan bij onze partner voorop. Ze bieden iedereen de kans om zich te ontwikkelen en mee te werken aan de groei van het bedrijf. Jobrotatie is perfect mogelijk, de mogelijkheden en perspectieven zijn eindeloos. Je hebt als medewerker werkzekerheid, een goed gevoel en mooie projecten die je samen met je collega's tot een goed einde kan brengen. Deze productie is gespecialiseerd in de productie van gewelven in voorgespannen beton. Ze beschikken over een bedrijfsoppervlakte van 23 hectare en een loskade van 280m waar schepen tot 10 000 ton en 9.50m diepgang kunnen aanmeren.

Jouw profiel

De ideale kandidaat voor de job van Administratief Logistiek Bediende heeft deze talenten:
  • Je hebt een A2-diploma, bij voorkeur in logistiek, of gelijkwaardige ervaring
  • Je werkt vlot met computerprogramma's zoals Excel en Outlook
  • Je bent proactief en assertief
  • Je bent een probleemoplosser
  • Je kan je werkdag tussen 7.00 u en 8.00 u te starten
  • Je bent een kei in het organiseren en nauwkeurig in je administratie
  • De activiteiten van alle of een deel van de teams organiseren en controleren volgens de prioriteiten en onvoorziene omstandigheden (bedrijfstechnici, chauffeurs, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Informatiestromen coördineren en organiseren voor het functioneren van de dienst of organisatie (dienstnota's, vergaderingen, ...)
  • De planning van de dienst of het bedrijf superviseren op basis van de orderboeken

Aanbod

Je wordt tewerkgesteld in een dynamische en groeiende omgeving. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan je loopbaan met eindeloze mogelijkheden. Onze partner biedt iedere werknemer een thuisgevoel, een plek waar iedereen trots is op zijn prestaties en plezier beleeft aan het werk. Als werkgever dragen ze het welzijn van hun medewerkers hoog in het vaandel en wordt jouw ontwikkeling en persoonlijke groei als een prioriteit beschouwt. Je krijgt een job optie-vast met veel doorgroeimogelijkheden waarin je veel opleidingen en ondersteuning gaat krijgen. Een competitief salaris afgestemd op jouw inzet en vaardigheden

Solliciteren

CHRISTINE DEBBAUT
003252250390

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht